welcome

Followers

Friday 6 May 2011

umi...

umi….
titisan peluhmu mengalir ….
mengiringi pnderitaanmu….
di stiap tawamu…
tersimpan tangisan batinmu ….
hasratmu ingin melihat ku bahagia….

ku tersenyum…
tak ingin kau melihat aku menjatuh kan setitik air mataku ….
bagimu biarlah kau menderita …
biarlah kau tersiksa …
asalkan aku bahagia …

lautan kau selami …. angkasa kau terokai … lebuh raya kau jejaki … untuk menghantarku ke lembah kebahagian …
betapa besar jasamu umi …
bagimu biarlah aku tertawa di atas penderitaan mu ….
bagimu biarlah aku bahagia di atas jeritanmu ….

umi ….
suatu hari nanti akan ku balas kasih sayangmu ….
walau tak mungkin tuk membalas pengorbananmu …
akan ku cuba bahagiakanmu ….
umi....
akan ku cuba mengejar kejayaan..
& akan ku hadiahkan padamu....
sesungguh nya aku tahu tiada ape yang mngembirakanmu..
melainkan sebuah kejayaan seorang anak....
terima kasih umi....terima kasih atas segala pengorbananmu selama ini.....
SELAMAT ARI IBU.......lov u so much...ever n ever......
sayang & cintaku padamu sapa mati......

No comments:

Post a Comment